Úvod  -> Volný čas v Moravskoslezském kraji  ->  Volný čas v Ostravě

SmartTalk: Trendy v online marketingu- Ostrava

Akce již proběhla

27.09.2019

Akce již proběhla

Kino Vesmír, Zahradní 1741/17, Ostrava


Aktuální Volný čas v Ostravě


Čt

Velký svět techniky Vítkovice (okres Ostrava)


490,-

Kimia se představí formou prezentace kapsulové kolekce, tzv. "timeless pieces", která je speciálně navržena pro událost a zařazena do stálé kolekce následujících sezón. Heslem bude univerzálnost a tr...více

So

Multifunkční aula Gong Ostrava (okres Ostrava)


5000,-

Populární talk show 7 pádů Honzy Dědka míří do OSTRAVY, kde se tak můžete těšit na hodinu a půl zábavy se známými a zajímavými osobnostmi. Rozhovory vedené publicistou Honzou Dědkem se ještě p...více

So

Zámek Vítkovice Ostrava (okres Ostrava)


1390,-

Jedno z nesporně nejvýraznějších jmen CS módní scény a jeden z mála těch, jejichž tvorba spadá do kategorie “alta moda” aneb vysokého krejčovského umění. Král pochází z malebn&eacut...více

Trojhalí Karolina Ostrava (okres Ostrava)


220,-

Další ročník prestižní automobilové akce Tuning show Trojhalí přinese do unikátního industriálního prostředí v centru Ostravy pořádnou nálož špičkových tuningových projektů z ce...více

Trojhalí Karolína, K Trojhalí, Ostrava (okres Ostrava)


180 Kč

2. ROČNÍK Yoga & Fyzio FestYoga & Fyzio FEST je dvoudenní naprosto unikátní festival celostní medicíny, fyzioterapie, psychosomatiky, funkčního pohybu a jógy. Celá akce je organizována pod záštitou České komory fitness a Krajské hospodářské komory Moravskoslezského ...více

Kulturní centrum Akord Ostrava (okres Ostrava)


549

  Kulturní centrum Akord Ostrava Přidejte se k nám na degustaci nejlepších českých a moravských vín. Otevřeme lahve plné vášně a příběhů, které budou tvořit výjimečný z&aa...více



Popis akce SmartTalk: Trendy v online marketingu- Ostrava

Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co jim nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Havas, Advertia digital a Blueberry nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů. ????????????

Havas / Tomáš Cibor (Social Media Manager)
– Vstříc digitální transformaci: Digital je jeden z nejdostupnějších a zároveň nejrychleji se vyvíjejících marketingových kanálů. Klasické disciplíny jako je PR nebo OOH už stárnou, a pokud chtějí být atraktivní, většinou zdigitalizují. Trendem je všudypřítomná digitální transformace a musí se s ní naučit pracovat nejen ostatní disciplíny, ale i samotný digitál. Roste totiž význam spolupráce týmů napříč marketingovými aktivitami, takže hrabání si na vlastním písečku bude kontraproduktivní pro klienta (efektivita) i pro nás (vývoj). Aktuální výzva pro dělníky reklamy (nejen) v onlinu je proto otevření se novým disciplínám a pro klienty je výzvou maximální propojení marketingových aktivit, aby došlo k synergickému efektu.

Advertia digital / Honza Borýsek (CEO & Strategy Lead)
– Cílení podle zájmu je mrtvé, jak dál?: oficiální přesnost cílení podle zájmů je dle Facebooku a Instagramu okolo 60 %, zhruba 40 haléřů z každé koruny je tedy zacíleno na „náhodného uživatele“. Jak tedy dál? No zejména práce s pokročilým cílením přes remarketing, databáze klientů, look-a-like publika a ideálně jejich kombinování. Ukážeme si, jaký je ideální klíč k tvorbě těchto cílení, best practises na téma jak efektivně cílit na Facebooku / Instagramu v roce 2019.

Blueberry / Karel Pařízek (Chief Marketing Officer)
– KPIs: Jak nastavit a správně vyhodnocovat Key Performance Indicators v rámci strategie a online nástrojů (PPC, SEO, social média...)

Moderátorkou večera bude Tereza Kučerová.


Další akce pro volný čas v Ostravě
ULOŽIT SI TUTO AKCI

SmartTalk: Trendy v online marketingu- Ostrava -Kino Vesmír, Zahradní 1741/17, Ostrava